Voor het hoofdkantoor van ons Kinderdagverblijf KleintjeZuid zijn wij op zoek naar een collega op de afdeling planning en plaatsing. Het gaat om een dienstverband van 24-27 uur per week verdeeld over 3 dagen per week.
Bij KleintjeZuid schijnt altijd de zon…
…door iedere dag volop aandacht te geven, aan de kinderen, ouders, medewerkers én de wereld om ons heen, toveren we bij KleintjeZuid elke dag een glimlach op ieders gezicht!
Onze kenmerken:
- Een jong, dynamisch team met persoonlijke & respectvolle omgang
- Vestigingen op unieke locaties in Amsterdam Zuid
- Volop aandacht voor jouw individuele ontwikkeling dankzij opleidingen & cursussen
- Salaris conform de cao-kinderopvang (schaal 6: €2.177 – €2.964 op basis van 36 uur)
- Bedrijfsfitness
- Leuke bedrijfsuitjes én uiteraard de vrijdagmiddagborrel
- Een tekenbonus van €1.000,- bruto!
Onze kracht:
Plezier: Dat jij elke dag met een glimlach naar je werk gaat en met een glimlach weer naar huis; dát vinden wij erg belangrijk.
Duurzaam: We gaan voor de lange termijn. Bewust bouwen we aan een duurzame relatie met jou. Op deze manier zetten we een hecht team neer waar samenwerking voorop staat.
Kracht: We zijn van mening dat wanneer jij vanuit je innerlijke kracht leeft, je dit overbrengt aan anderen. Vol zelfvertrouwen en optimisme. Vol kracht.
Energie: Zonder energie is er geen actie! En actie hebben we nodig om te kunnen zijn wie we graag willen zijn, namelijk dé kinderopvang met elke dag een glimlach.
Ontwikkelen: We moedigen groei & ontwikkeling aan. Zonder ontwikkeling geen vooruitgang. Jouw ontwikkeling staat daarom ook centraal.
Wat ga je doen als medewerker planning en plaatsing bij KleintjeZuid?
- Je bent verantwoordelijk voor de gehele customer journey. Dit begint al bij het eerste contactmoment met de ouders. Je begeleidt het planningsproces van het begin tot het eind;
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor ouders, vestigingsmanagers en diverse organisaties/instanties wanneer het gaat om planning gerelateerde verzoeken;
- Je draagt zorg voor de bezetting van kindplaatsen van de vestigingen en ziet het als een uitdaging om als resultaat een optimale afstemming van vraag en aanbod in kindplaatsen te realiseren;
- Je voert alle voorkomende administratieve werkzaamheden uit m.b.t. de inschrijving, reservering, plaatsing, wijziging, contract;
- Je vraagt op verzoek informatie op en verstrekt informatie aan belanghebbenden (zowel intern als extern);
- Je weet om te gaan met vertrouwelijke en/of persoonlijke gegevens.
Wie ben jij?
- je bent enthousiast, warm, vrolijk én past binnen ons team!
- je bent punctueel en servicegericht
- je denkt vooruit en bent stressbestendig
- je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- je hebt verantwoordelijkheidsgevoel, een prettige telefoonstem én je bent in het bezit van een rijbewijs.
- Ervaring in een soortgelijke functie is een pré
Wil jij je graag voorstellen? Wat leuk! We zien je motivatiebrief en CV graag tegemoet via: pz@kleintjezuid.nl. Mocht je nog vragen hebben of wil je meer weten? Aniek Krom (020) 2089920 helpt je graag verder.